viernes, 10 de julio de 2009

GRACIÑAS ROCÍO

Hoxe chegou ao noso blog un saludo da vosa profe e a miña compañeira Rocío. E como sei o importante que é para todos non quero que o seu saudo quede agachado nun comentario que moitos de nós non veríamos. Así que decidín trasladalo e convertilo nunha entrada para que todos poidamos lelo e responderlle se nos apetece. Pola miña parte, gracias Rocío por lembrarte de nós, e que saibas que te botaremos moito de menos e esperamos que no teu novo colexio te traten como a una raíña que é o que ti te mereces. Un bico grande para o teu meniño.

Queridísimos alumn@s:
Un día andiven por aquí e deixeivos un "saúdo" pero algo fixen mal porque vexo que non aparece. Así que aí vai o segundo intento.
Só dicirvos que, anque a estas alturas xa saberedes que me vou para Ordes, estou encantada de ter compartido tantos anos con todos vós. Non quero despedirme porque vou seguir vindo por Ribeira e á praia de Xuño e sei que nos imos ver. Hoxe mesmo vin a Laura coa súa nai e o seu irmán.
E anque no novo cole haberá outros alumn@s, tede a seguridade de que os de Xuño sempre ocuparedes un lugar privilexiado no meu corazón.
Seguide a facer cousas tan bonitas coma estas e "aquelade" moito para chegar moi lonxe.
Moitos bicos para tod@s e tamén para os demais cursos, e en especial para os de terceiro.
Rocío

4 comentarios:

  1. A ver se ves pronto a visitarnos.E podes traer a Martiño.moitos bicos pra ti Rocio e aos meus compañeiros de clase,a ver se vos animades a escribir.Eu estou indo a movida urbana oitro ano mais¿vos que facedes?

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. i Xoana hoxe por culpa de protestarlle a miña nai quedin castigado, pero teño o ordenador aburriame e vin ensima da cama a foto dos meus amigos e mais amigas como dani, jose, sergio alex e a nova mosa de Dani e outras duas personas cas que pasaba o tempo libre, e entonces dixen eu, aaa concha fixera o blog pa todos vou entrar, pensei que estaba como cando nos fomos.
    A e por si algun dia mira esto a profe
    Profe equivocastete nas miñas notas teño un sufi en coñe, gracias a eso meus tios regalaronme unha nova moto.


    Saludiños


    xao xao


    BKÑS BKÑS

    Sergio

    ResponderEliminar
  4. Non me equivoquei Sergio, o teu suficiente en coñe foi decidido por min a última hora, pensado e repensado. Vémonos dentro de pouco, as vacacións están a piques de rematar.
    Biquiños.

    ResponderEliminar